הצלפה עצמית, ספק, מחשבות

הצלפה עצמית, ספק, מחשבות שליליות יכול לחבל בחדר הכושר שלנו. אנו נוטים להיות קשה עם כיצד אנו חושבים על הגוף עצמית. סוג זה של חשיבה ממקם מסמר בחדר הכושר שלנו מתים לפני אנחנו אפילו להתחיל.


אנו מקדישים יותר מדי זמן הטיפול מה אנשים חושבים, השוואת עצמנו לאחרים מציאותית צילום תמונות ואסואן. במקום חיובי על כושר, אנו הופכים חושש. אולי אפילו ומתוך תרעומת ו כועס. אנו מעניקים לתוך עצמי לחבל ומה את השימוש גישות.


אנו שואפים לחיות עד בסטנדרטים של מישהו אחר תוצאות כושר. כונן שלנו כדי לבצע את דשא ירוקה בצד השני יש עשו מעוים מחשבות שלנו. אנו נמצאים כך ממוקד על האופן שבו אנו לא למדוד את, אנחנו נכשלים כדי לראות איך אנחנו באמת נפלא.


כל יום הוא הזדמנות להיות גאה של המאמצים שלנו. במקום ערער על איבוד אחד בלבד הקישו סולמית, ישמח איבדו אחד הקישו סולמית. שים לב כיצד לא ירדו כי החלפת סביב? יש לנו להפסיק את האמונה הכל לחשוב על עצמנו. זה הפך בעיה גדולה קבלת של יעדים כושר ובריאות שלנו.


מה אנחנו מאמינים קובעת החיים שלנו, לבריאות ולאושר. מחשבות רעות ייקח אותנו בזמן חיובי רגשות וזקוקים לשיפוץ ולבצע לנו מקומות. קבלת להתאים לוקח הסכמה של מתחילים, מתקדם כל יום. עשה לך להתאמן ? לאכול בריא יותר? מדהים, ישמח השיגו מטרה מדי יום.



חדר כושר הוא בעצם תהליך פשוט אנו לעתים קרובות מסבכים עם חומר שלילי. זמן מקפיצים את ועדת שלילי החיים הראשים שלנו. אנו נמצאים חזקה יותר מכל כי תועלת רעש בין האוזניים שלנו.

לעבוד על משחק נפשית שלך. אם היא מסייעת, כתוב affirmations חיובית על post-it notes מקל על מראה חדר האמבטיה שלך או המחשב. זה לא חשוב רק כדי לקרוא מה הם אומרים אלא גם להאמין את המילים. לדבר בזמן אמת של כל חדר כושר אהבה. ניתן גם להישאר בריאים!

קרא מאמרים על בריאות Verywell הרשת. זמן טעינה של מועדון בריאות וחדר כושר. התחל עם מאמר זה על "לאכול ממש לאבד משקל" וקבל על מעקב אחר כדי להתאים בריאים בגוף!

איט לאבד משקל
תודה על ידי עצירת הבלוג שלי אל תשכחו להירשם כמנוי להלן לא תחמיץ עדכון חינם!

אל תחמיצו את עדכונים ללא תשלום


שמח 25 יום הולדת הבת היפה שלי
אוהב אותך תמיד גאה להיות אמא שלך
Latest


EmoticonEmoticon